۷/۱۲/۱۳۸۵

اولين اطلاعيه انجمن اناركيهاي مقيم اصفهان

چهارشنبه 12 مهر 1385
اطلاعیه

با عرض تبریک حلول ماه مبارک رمضان و بهار قرآن ، اعلام می دارد حال که به یاری خداوند متعال و تلاش صمیمانه ی جمعی از همشهریان عزیز ، سرانجام هیأت مدیره ی " انجمن انارکی های مقیم اصفهان " انتخاب و فعالیت خود را آغاز نموده است . انتظار می رود همگی همشهریان ، ما را در راه رسیدن به اهداف خداپسندانه ی انجمن یاری نمایند .
بدینوسیله از کلیه صاحب نظران انارکی اعم از اساتید محترم دانشگاه ها ، پزشکان ، مهندسین ، دبیران ، آموزگاران ،دانشجویان و سایر افراد صاحب نظر درخواست می گردد به منظور پیشرفت و اعتلای ناروسینه ی عزیز در زمینه های مختلف طرحها و پیشنهادهای قابل اجرای خود را با توجه به شرایط اقلیمی انارک (با طرح اجرائی آن ) به آدرس موقت این انجمن به شرح زیر :

اصفهان – خیابان حکیم نظامی – مقابل پمپ بنزین پل فلزی – ساختمان کارگر – طبقه فوقانی رستوران جزیره – شرکت سپاهان مهشید ارسال فرمایند .

ضمن تشکر و قدردانی از توجه شما همشهریان گرامی در این زمینه و سپاس فراوان از همکاری و محبت های جناب آقای احمد رحیمی به خاطر امکاناتی که از نظر مکان در اختیار انجمن قرارداده اند امیدواریم نظرات شما همواره راهگشای این انجمن در حل مسائل و مشکلات عدیده انارک باشد . انشاءاله


هیات مدیره و مدیر عامل انجمن انارکی های مقیم استان اصفهان

۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
اطلاعیه شما را در وبلاگ خواندم
امید وارم بتوانم به فراخوان شما در راستای بهبود وضعیت انارک پاسخی شایسته بدهم.من متخصص داخلی هستم. زواره ای ولی اکنون نائین هستم. اگر فکر می کنید در این مسیر می توانم مفید باشم مرا هم از خودتون حساب کنید.
خیلی روست دارم از نزدیک با شما آشنا
شوم
ارادتمند شما